W środę, 29 kwietnia 2015 roku, wystartowała kampania telewizyjna firmy PROFIX – jednego z największych dystrybutorów narzędzi i elektronarzędzi w Polsce. Billboardy sponsorskie należącej do PROFIX marki profesjonalnych narzędzi PROLINE będzie można zobaczyć przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu filmów i programów w czołowych stacjach telewizyjnych, m.in. Polsat, TVN oraz TVP.
Nowe spoty telewizyjne nawiązują do dotychczasowej strategii komunikacyjnej marki, zgodnie z którą profesjonalista zawsze używa profesjonalnego sprzętu. Właśnie takie są narzędzia PROLINE – wybierane w procesie drobiazgowej selekcji, dokładnie wykonane, testowane w ekstremalnych warunkach i mocniejsze, niż przewidują normy. Dzięki temu, mogą być wykorzystywane do zadań specjalnych jak i codziennej pracy. Wszystkie wykonywane nimi czynności stają się prostsze i przyjemniejsze.
W okresie od 29 kwietnia do 31 maja tego roku wyemitowanych zostanie w sumie tysiąc billboardów sponsorskich PROLINE. Charakterystyczne, nawiązujące klimatem do filmów szpiegowskich spoty będzie można zobaczyć w czołowych stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVN 24BIS, TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Sport, TVP Historia, TVP Regionalna.
Kampanii telewizyjnej towarzyszy promocja cenowa na narzędzia PROLINE. W dobrych sklepach z narzędziami wystawione zostały przygotowane specjalnie w tym celu ekspozytory z wybranymi narzędziami z oferty marki. Ilość produktów objętych promocją jest ograniczona.
Za kreację kampanii oraz zakup mediów odpowiada Grupa Reklamowa Aveex.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/inauguracja-kampanii-telewizyjnej-profix